miercuri, 7 iulie 2010

libelulă



6 comentarii:

  1. Doamna din imagine este o milady, este singura doamna pe care am auzit-o facandu-se singura c****. Chiar insista sa imi spuna ca este o c****. Comentariile rautacioase nu merita bagate in seama, putine sunt cele care pot spune cu mandrie ca sunt profesioniste. Si mai este si talentata in ale fotografiei. O doamna de lux, inteligenta cum alta mu e. Merita respectul nostru. Sa ne traiesti! Si sa ai grija sa nu faci vreun cancer, cum a facut biata Curtizana, colega ta de breasla. Si sa platesti impozit, ca de aia e statul sarac. La cat mai mult laptic alb de barbat! Felicitari pentru fotografii, foarte reusite!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://danielpuscau.blogspot.com/2014/09/les-dernieres-illusions-de-monique.html?m=1

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioi! Barbatii e prosti, nu inteleg doamnele! Ma scuz pentru limba, nu e a mea de origine. Draga mea, sa rezisti, ca astea-i rautate curata, vai, ioi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna T. s-a ars de atâtea ori, până a reușit să își ardă părul. Ăsta da sacrificiu, bă, boilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna asta isi face sora nebuna, dar ea, prin viata ei de c****, ea este putregaiul. Se caca pe ea si isi suge degetul, t****, mi-a pasat cateva boli venerice, asa, sa imi ajunga, si cu cealalta t****, Curtizana, scriu de zor cat de smechere sunt ele. Boi sunt aia care cred in asemenea specimene, jigodii “inocente”. Te admira sa te sape, fac pe “neajutoratele” sa te omoare. Locul lor este in puscarie, doua criminale. Omor subtil, de c**** smechere. Iar sotul ei, prapaditul ala alcoolic, este cel mai mare incornorat. De baiatul ei ce sa zic, traieste langa o mama ordinara. O sa creasca si o sa afle cine i-a fost mama. Merita sa stie, minciuna are picioare scurte. Plus dosul basit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba, e Shakira noastra! Belle, sa nu te schimbi! Iti faci bine treaba! Ramai cum esti! Noi iti asteptam gura pofticioasa!

    RăspundețiȘtergere